אישורים לאחסנה ושינוע של חומרים מסוכנים, תקני ISO מערכות איכות

אחסון חומ"ס והובלת חומ"ס לפי תקנות חומרים מסוכנים

תקנות חומרים מסוכנים לאחסון חומ"ס והובלת חומרים מסוכנים -מה נדרש בחוק?

אחסון חומרים מסוכנים, הובלת חומ"ס, שינוע חומרים מסוכנים, הובלת מכולות בכלל והובלת מכולות מנמל אשדוד, פריקה וטעינת מכולות ומטענים נוספים- כל אלו הנם התמחותנו זה שנים רבות וכל אלו מחייבים רישיונות והיתרים מיוחדים כחוק.

ברשותנו כל הרישיונות וההיתרים המחמירים ביותר להובלה ואחסון חומרים מסוכנים- ברשות החברה "היתר רעלים מסוג A" שניתן לה מהמשרד להגנת הסביבה, שהינו ההיתר הגבוה ביותר בתחום חומרים מסוכנים המאפשר לחברה לאחסן חומרים מסוכנים לפי קבוצות סיכון, וכן "היתר רעלים מסוג C".

ההיתרים שברשות החברה כוללים את כל קבוצות הסיכון של חומרים מסוכנים, כולל קבוצת סיכון 2.2 (גזים). בנוסף, לחברה היתרים ורישיונות מפיקוד העורף וכיבוי אש.

בנוסף, לחברה הסמכות ותקנים בינלאומיים (ISO) מעודכנים:

  • מערכת ניהול איכות ת"י 9001:2015
  • תקני מערכת ניהול ת"י 14001:2015
  • תקן מערכת בטיחות ובריאות בעבודה: OHSAS 18001:2007

במסגרת התמחותה מעניקה החברה בנוסף לשירותי אחסון חומרים מסוכנים גם שירותי הובלה, הפצה ופריקה של חומרים מסוכנים, וכן של סחורה רגילה.

לחברה מגוון רכבים לשירות לקוחותיה, כגון משאיות סמי טריילר גורר, לשם להובלת מכולות מנמל אשדוד, הן לאחסנה באשדוד במחסן הלוגיסטי שלנו והן לאתרי הלקוח וכן משאיות להפצה (בתפזורת).

גם לתחומים אלו ברשותנו כל ההיתרים והרישיונות הנדרשים כחוק, כגון רישיון מוביל ועוד.

יבואן של חומרים מסוכנים: הרבה חברות או עוסק מורשה בעלות רשיון יבואן לייבא חומרים מסוכנים, בחרו במחסן של הרן שינוע לאחסנה של החומרים המסוכנים שייבאו מחו"ל.

יבואן שמייבא חומרים מסוכנים לישראל, נדרש בהיתר רעלים המתיר לו לייבא חומרים מסוכנים. על היבואן לחתום על הסכם התקשרות עם חברת אחסנה שברשותה היתר רעלים לאחסנה של החומרים המסוכנים שיגיעו לישראל. לאחר חתימה על הסכם התקשרות עם המחסן, נדרש היבואן לציין בבקשתו לקבל רישיון יבואן, את המחסן איתו חתם על הסכם התקשרות של החומרים המסוכנים.

ללא מחסן המוכר במשרד להגנת הסביבה בעל רישיון והיתר רעלים לאחסנה של חומרים מסוכנים, לא ניתן יהיה לשחרר את הסחורה מהנמל בישראל.

חברת הרן שינוע בעלת היתר רעלים מהמשרד להגנת הסיבה כבר מעל 30 שנה.

 

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר לאחסון חומרים מסוכנים \ אחסון חומ"ס \ הובלת חומרים מסוכנים – אנא השאירו פרטים, או התקשרו: 08-860-6671

 
 
 
 
 

יש לכם את כל הסיבות לעבוד עם הרן:

שירות איכותי ואדיב – הצוות מקפיד להעניק יחס אישי, חם ואדיב לכל אחד מלקוחותינו. 

מקצועיות וניסיון של 25 שנים – לחברה ידע רב ויכולת להתמודד עם מטענים מסוגים שונים. 

אמינות ועבודה תחת תו תקן – החברה שומרת על כל התקנים והחוקים, לרבות הנחיות של המשרד להגנת הסביבה. 

שטח אחסון גדול ומותאם לפי סוגי מוצרים שונים – כל מחסן בעל ייעוד מיוחד ונשמרים בו תנאים הדרושים לאחסנה טובה של סוג הסחורות השמורות בו. 

גמישות ויצירתיות במציאת פתרונות עבור כל לקוח ולקוח – אנו גמישים לצרכים המשתנים של הלקוח ודואגים לספק לו את השירות הטוב ביותר בכל מצב.

iso
דילוג לתוכן