אחסנה של חומרים מסוכנים
י

אחסון חומרים מסוכנים

אחסון חומרים מסוכנים

 על פי חוק החומרים המסוכנים, התשנ"ג-1993, לא יעסוק אדם ברעלים אלא אם יש בידו היתר רעלים מאת הממונה על ידי השר להגנת הסביבה. היתר הרעלים ניתן לאחר בדיקת אנשי המקצוע, ביקור במפעל, בחינת הסיכונים וההערכות למניעתם כמו גם קביעת דרישות ותנאים לטיפול בהם בשגרה ובחירום. רעל הוא כל חומר מן החומרים המפורטים בתוספת השנייה לחוק, בין בצורתו הפשוטה ובין אם הוא מעורב או ממוזג בחומרים אחרים.

מה מציעה חברתנו בתחום אחסנה של חומרים מסוכנים ?

הרן שינוע מטענים מציעה שירות מתקדם וייעודי של אחסון חומרים מסוכנים – של כימיקלים שונים וכאלה המוגדרים כ"חומרים מסוכנים", ביניהם אחסון של סוגי אלכוהול שונים (אתנול SDA 40)המוגדרים בישראל כחומרים מסוכנים. 

שירותי אחסנת חומרים מסוכנים, כוללים פריקת מכולות חומרים מסוכנים והמכלת מכולות של חומרים מסוכנים ע"י צוות מקצועי.  

מחסנים המיועדים לאחסנת חומרים מסוכנים, מקורים, סגורים ומאורים. הותקנו מדפים חדשניים המיועדים לאחסנה בו זמנית של אלפי משטחים. המחסנים כוללים בקרת טמפרטורות , על מנת שניתן יהיה לאחסן בטמפרטורה הרצויה. 

הרן שינוע מטענים  הינה בעלת היתר רעלים מסוג A  – ההיתר הגבוה ביותר בתחום החומרים המסוכנים. באתר האחסנה המיועד לחומרים מסוכנים נערכות ביקורות אחת לשנה של הגופים הרלוונטיים בתחום, המשרד להגנת הסביבה, איגוד ערים, פיקוד העורף, והרשות הארצית לכבאות והצלה. 

בהרן שינוע מטענים צוות עובדים ותיק שעובר הדרכות  של נהלי בטיחות כנדרש בהתאם לדין ולהנחיות המשרד להגנת הסביבה בהיתר הרעלים.

בהרן שינוע מטענים  צוות עובדים שעבר הכשרה כאחראי רעלים מוסמך.

בהרן שינוע מטענים צוות עובדים שמשתתף בכל שנה בהסמכה מטעם מכון התקנים הישראלי, על מנת שפעילות החברה תתנהל ותעודכן בהתאם  לתקנים בינלאומיים לניהול סביבה, איכות ובטיחות.

מהם חומרים מסוכנים ולמה צריך חברה שמתמחה באחסנת  חומרים מסוכנים ?

כל אחד מן החומרים המסווגים לפי קבוצות, מזוהה לפי מספר CAS – מספר בינלאומי לחומרים כימיים ותרכובות. מדובר בחומרים כימיים למגוון שימושים, החל מחקלאות, דרך בנייה, תעשייה, רפואה ועד לתעשיית הפלסטיקה.

לצורך אחסנה של חומרים מסוכנים בבטחה, על-מנת להגן על התושבים והסביבה ולפעול על-פי חוק חומרים מסוכנים, נדרשת התמחות מיוחדת, ניסיון, מקצועיות וכמובן: רישיונות והיתרים בתוקף.

צוות מנהלי הבטיחות בחברה וצוות אחראי רעלים מומחה בקריאת MSDS של החומרים המיועדים לאחסנה. 

צוות העובדים בחברה מומחה בטיפול בקליטת מטענים המוגדרים של חומרים מסוכנים , אחסונם בהתאם לדין ולהוראות MSDS .

יתרונות חברתנו באחסנה של חומרים מסוכנים: 

המחסנים שנבנו במרכז הלוגיסטי של הרו שינוע מטענים הותאמו לדרישות המחמירות של פיקוד העורף ורשות הכבאות וההצלה. המחסנים מחולקים לאזורים לפי קבוצות סיכון שונות, ואחסנת החומרים המסוכנים נעשית בהתאם להוראות הבטיחות המעודכנות ב- MSDS  של החומרים.

הרן שינוע מטענים, עוברת בכל שנה בדיקות קפדניות ופיקוח של הגורמים המוסמכים לכך, קרי המשרד להגנת הסביבה, רשות הכבאות וההצלה ופיקוד העורף , כל רשות בהתאם לדרישותיה, ופועלת בהתאם להנחיותיהם המעודכנות התואמות את הדין. 

המחסנים שהוכשרו והותאמו לשמש לאחסנה של חומרים מסוכנים מנוהלים כבונדד – מחסן ערובה- לפי כמות מותרת לקבוצות הסיכון השונות. 

 מערכות המידע של חברתנו מאפשרות ניהול שוטף של מכסות ואישורים אלו, כך לדוגמא במערכות החברה, קיימת התראה במידה וכמות החומרים מגיעה לסף הכמות המותרת בהיתר הרעלים. 

"הכל תחת קורת גג אחד": אחסון חומרים מסוכנים וכן הובלת חומרים מסוכנים

אם אתם יבואני כימיקלים או יצרנים אתם רוצים בוודאי "ראש שקט" בכל נושא האחסנה וההובלה של החומרים המסוכנים שברשותכם.

 בכל הנוגע לאחסון חומרים מסוכנים ולהובלת חומרים מסוכנים אנו עושים הכל בשבילכם, במהירות ביעילות ובמקצועיות רבה: החל משלב שחרור המטענים המסוכנים מהנמלים, הובלת הסחורה המסוכנת מהמכולה למרכז הלוגיסטי שלנו, הפריקה, אחסון החומרים המסוכנים בבטחה, ניהול האחסנה המלאי ועדכונו, ואפילו הפצת החומ"ס "עד בית הלקוח" ולאתרים שונים שלכם בכל רחבי הארץ!

כמובן שלנו כל ההיתרים והרישיונות גם להובלת חומרים מסוכנים \ שינוע חומרים מסוכנים, שכאמור מתעדכנים בכל שנה.

כיצד מתבצע אצלנו תהליך הקליטה לפני אחסון החומרים המסוכנים ?

  • לפני כניסתו לאחסון במחסננו, עובר כל חומר מסוכן תהליך קליטה לפני אחסנת חומרים מסוכנים, הכולל :
  • בדיקת תוקף "היתר הרעלים" של מבקש השירות והמצאות החומר בו.
  • בדיקת החומר וסיווגו לפי גיליון בטיחות מקורי של הספק – סוג החומר הכימי, לאיזה קבוצה משתייך, תנאי אחסנה, ריאקציות כימיות, באיזו צורה צריך להוביל ולאחסן, האם יש צורך במיגון ו/או בכפפות ועוד.
  • רק לאחר וידוא שלבים אלו, מתבצעת אחסנה של החומר המסוכן במחסנים המיועדים לכך.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר לאחסון חומרים מסוכנים \ אחסון חומ"ס \ הובלת חומרים מסוכנים – אנא השאירו פרטים, או התקשרו: 08-860-667; 052-6662052

יש לכם את כל הסיבות לעבוד עם הרן:

שירות איכותי ואדיב – הצוות מקפיד להעניק יחס אישי, חם ואדיב לכל אחד מלקוחותינו. 

מקצועיות וניסיון של 30 שנה – לחברה ידע רב ויכולת להתמודד עם מטענים מסוגים שונים. 

אמינות ועבודה תחת תו תקן – החברה שומרת על כל התקנים והחוקים, לרבות הנחיות של המשרד להגנת הסביבה. 

שטח אחסון גדול ומותאם לפי סוגי מוצרים שונים – כל מחסן בעל ייעוד מיוחד ונשמרים בו תנאים הדרושים לאחסנה טובה של סוג הסחורות השמורות בו. 

גמישות ויצירתיות במציאת פתרונות עבור כל לקוח ולקוח – אנו גמישים לצרכים המשתנים של הלקוח ודואגים לספק לו את השירות הטוב ביותר בכל מצב.

שירותי האחסנה כוללים: 

  • הנפקת תעודות קבלה של הסחורה שהתקבלה במחסנים, והנפקת תעודות משלוח בהוצאת סחורה מהמחסנים. 
  • אחסנה בהתאם לסיווג החומרים, כאשר משטחים של חומרים מסוכנים יאוחסנו במקום ייעודי המותאם לכך במחסנים, ע"פ קבוצת הסיכון של החומרים ובהתאם להוראות MSDS של החומרים.
  • ניהול ממוחשב של מלאי הלקוח וקבלת דו"ח מלאי מעודכן בכל רגע נתון (תוכנת הפריוריטי),כולל ניהול הזמנות ללקוח.
  • ניהול לפי אצוות /מנות ומועדי תפוגה של חומרים.
  • מיון והכנה של הסחורה בעת הוצאת הסחורה, ליקוט סחורה העמסה של הסחורה במחסני הרן שינוע.
  • אבטחה ושמירה 24 שעות ביממה בשטח המחסנים.
  • זמינות מידית לצרכי הלקוח וללקוחות הקצה בכל שעות הפעילות של הרן שינוע.
דילוג לתוכן