עבודה כנהג בתחום הובלת חומרים מסוכנים

הובלת חומרים מסוכנים - לא כל חברה מורשית לכך!

מחפשים עבודה מאתגרת ומשתלמת? במאמר זה תמצאו מידע על עבודה בתחום הובלת חומרים מסוכנים .

מעוניינים לעבוד בנהיגה ומחפשים עיסוק מאתגר ורווחי? אם יש לכם וותק בנהיגה, ועברתם בידוק בטחוני, אתם יכולים לעבוד בתחום הובלת חומרים מסוכנים (הובלת חומ"ס בקיצור).

לאחר שעמדתם בתנאי הקבלה, תתחילו קורס בתחום הובלת חומרים מסוכנים, אשר יקנה לכם ידע רחב בחוק שירותי הובלה, סיווג חומרים מסוכנים, הפרדת חומרים, תקנות כיבוי אש, עזרה ראשונה ועוד.

לצד הלימוד התיאורטי תתנסו גם בעבודה עצמה ותוכלו לגשת לבחינה של משרד התחבורה.

עברתם את המבחן להובלת חומרים מסוכנים? ברכותינו (:

לאחר תשלום אגרה וקבלת היתר ממשרד התחבורה, תוכלו להתחיל לעבוד בתחום. לרוב, נהגים המעוניינים לעבוד בהובלה של חומרים מסוכנים, עושים זאת כשכירים דרך חברה השוכרת את שירותיהם ולא כעצמאיים.

העבודה כנהג הובלה של חומרים מסוכנים, היא עבודה מעניינת ומתגמלת, ויש לה ביקוש רב. אך אתם נדרשים למשנה זהירות ומחויבים לציית להוראות החוק.

בכל חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום של הובלת חומרים מסוכנים לא יסתפקו רק בהצגת רישיון הובלת חומרים מסוכנים, אלא יקפידו להכשיר אתכם ולדרוש שתעברו ריענון תקופתי.

הדבר חשוב הן לחברה המתמחה בהובלת חומרים מסוכנים ואחסון חומ"ס, אלא גם לכם למען בטיחותכם וביטחון הציבור והסביבה כמובן.

הובלת חומרים מסוכנים – עובדים בזהירות ובמקצועיות

חברה העוסקת בתחום הובלה של חומרים מסוכנים, מחזיקה צי רכבים בגדלים שונים, כאשר כולם צריכים לעמוד בדרישות החוק לאחסון ושינוע של חומ"ס. לצד רישוי כלי הרכב, חלה על החברה חובה להעסיק אך ורק נהגים בעלי היתר.

בעת ההובלה, יש להחזיק שטר מטען המפרט את סוג החומרים והכמות הנמצאים ברכב. על הנהג להיות מסוגל להציג את שטר המטען ואישור הובלת חומ"ס בכל עת, אם יידרש לכך.

כמו כן, יש לוודא שהרכב כולל ערכת עזרה ראשונה ואמצעי כיבוי שריפות, למקרי חירום. זו אחת הסיבות לכך שנושא זה נלמד במהלך הקורס, כדי לוודא שהנהג ידע כיצד לנהוג בעת הצורך.

תנאי העבודה כנהג בהובלה של חומרים מסוכנים

במקרים רבים, חברות העוסקות בהובלה של חומרים מסוכנים, ערוכות לספק שירות  שעות ביממה. לכן, הנהגים יידרשו לעבוד במשמרות. עבודה במשמרות היא עבודה נוחה אשר תאפשר לך גמישות רבה.

מלבד הקפדה מלאה על שעות העבודה, כדאי לדעת שנהגים בתחום זה נדרשים לעבור ריענון תקופתי, אשר נועד להגן על ביטחונם ובריאותם ולהעשיר אותם בידע וחקיקה חדשים בנושא חומ"ס.

הערה: מאמר זה באדיבות חב' הרן שילוח מטענים ואין בה משום הייעוץ לציבור הקוראים. בדבר החוקים והתקנות השונים,  יש לפנות לרשויות החוקיות המתאימות.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים, או התקשרו: 08-860-6671

שתפו אותנו...

שתפו אותנו בפייסבוק
שתפו אותנו בטוויטיר
שתפו אותנו בלינקדין
שתפו אותנו בוואטסאפ

יש לכם את כל הסיבות לעבוד עם הרן:

שירות איכותי ואדיב – הצוות מקפיד להעניק יחס אישי, חם ואדיב לכל אחד מלקוחותינו. 

מקצועיות וניסיון של 25 שנים – לחברה ידע רב ויכולת להתמודד עם מטענים מסוגים שונים. 

אמינות ועבודה תחת תו תקן – החברה שומרת על כל התקנים והחוקים, לרבות הנחיות של המשרד להגנת הסביבה. 

שטח אחסון גדול ומותאם לפי סוגי מוצרים שונים – כל מחסן בעל ייעוד מיוחד ונשמרים בו תנאים הדרושים לאחסנה טובה של סוג הסחורות השמורות בו. 

גמישות ויצירתיות במציאת פתרונות עבור כל לקוח ולקוח – אנו גמישים לצרכים המשתנים של הלקוח ודואגים לספק לו את השירות הטוב ביותר בכל מצב.

דילוג לתוכן