הובלת חומרים מסוכנים – למה צריך חברה המומחית לכך?

הובלת חומרים מסוכנים היא עבודה אשר דורשת זהירות רבה, לצד ידע רחב וניסיון. דליפה של חומרים אלו עלולה לגרום לדליקה, קרינה ונזקים נוספים לחיים ולרכוש. לכן, רק חברות אשר קיבלו היתר כחוק יכולות לספק שירותי שינוע חומרים מסוכנים.

מה נחשב לחומר מסוכן?

על פי הגדרת חוק החומרים המסוכנים (תשנ"ג-1993), חומר מסוכן הוא רעל או כימיקל מזיק, ובנוסח החוק מופיעה רשימה ארוכה ומפורטת של חומרים העומדים בקריטריונים אלו. חומרים מסוכנים יכולים להיות בכל מצב צבירה ולכן צריך לדעת כיצד להתאים את תנאי ההובלה.

הובלת חומרים מסוכנים עם חב' הרן

חברת הרן שינוע מטענית בע"מ, היא חברה בעלת ניסיון רב בתחום שירותים לוגיסטיים, אחסון וכן הובלת חומרים מסוכנים . ברשותנו מגוון כלי רכב בגדלים שונים המותאמים למשימה, ושירותי שינוע החומרים המסוכנים שלנו כוללים הובלה, הפצה ופריקה של חומ"ס, והם מבוצעים על ידי צוות נהגים שלמד וקיבל רישיון לעסוק בתחום. גם לאחר סיום הלימודים וקבלת הרישיון, הצוות שלנו ממשיך לעבור קורסי ריענון והדרכות תקופתיות.

היתרונות בהובלת חומרים מסוכנים דרכנו

חברתנו מחזיקה ברישיון הובלת חומ"ס ועומדת בכל התקנים ודרישות החוק. כשאתם פונים אלינו אתם יודעים שתקבלו שירות מקצועי, אמין ובטוח. בנוסף, במהלך השנים רכשנו ידע רב וניסיון ואלו מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, גם במקרים בהם יש צורך במציאת פתרונות יצירתיים.

בנוסף, אנו מעסיקים קצין בטיחות אשר אחראי לבדוק ולפקח על תקינות הרכבים ולוודא שהם כשירים לעמוד במשימה בטרם צאתם לדרך.

לסיכום, אתנו אתם יכולים לסמן וי על כל הנקודות הבאות:

√ רישיונות על פי החוק.                    √ נהגים מוסמכים.

√ פיקוח על ידי קצין בטיחות.             √ צי רכבים להובלת מטענים בגדלים שונים.   

√ שירותי פינוי לאתרים מורשים.        √ מגוון שירותים לוגיסטיים, כולל אחסון חומ"ס.   

יש חברות רבות המציעות שירותי הובלה, אולם הובלה של חומרים מסוכנים היא תחום בפני עצמו. הרן שינוע מטענים בע"מ היא חברה משפחתית, אשר עוסקת בתחום כבר מעל ל-25 שנה.

אתנו אתם יכולים להיות רגועים. לקבלת פרטים נוספות אודות השירות והצעת מחיר, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון או דרך האתר.

רים מסוכנים

שתפו אותנו...

שתפו אותנו בפייסבוק
שתפו אותנו בטוויטיר
שתפו אותנו בלינקדין
שתפו אותנו בוואטסאפ

יש לכם את כל הסיבות לעבוד עם הרן:

שירות איכותי ואדיב – הצוות מקפיד להעניק יחס אישי, חם ואדיב לכל אחד מלקוחותינו. 

מקצועיות וניסיון של 25 שנים – לחברה ידע רב ויכולת להתמודד עם מטענים מסוגים שונים. 

אמינות ועבודה תחת תו תקן – החברה שומרת על כל התקנים והחוקים, לרבות הנחיות של המשרד להגנת הסביבה. 

שטח אחסון גדול ומותאם לפי סוגי מוצרים שונים – כל מחסן בעל ייעוד מיוחד ונשמרים בו תנאים הדרושים לאחסנה טובה של סוג הסחורות השמורות בו. 

גמישות ויצירתיות במציאת פתרונות עבור כל לקוח ולקוח – אנו גמישים לצרכים המשתנים של הלקוח ודואגים לספק לו את השירות הטוב ביותר בכל מצב.

דילוג לתוכן