אחסנת חומרים מסוכנים – כך תדעו עם איזו חברה לעבוד!

בענפים מסוימים בתעשייה יש צורך לעבוד באופן שוטף עם חומרים מסוכנים ועל החברות העוסקות בכך מוטלת החובה לדאוג לאחסון נאות על פי דרישות החוק. אחסנת חומרים מסוכנים אינה "משחק ילדים"!

חברות לאחסון חומ"ס – התמחות מיוחדת

לרוב, אחסון חומרים מסוכנים נעשה במקום נפרד ויעודי, ויש מעט מאד חברות לוגיסטיקה ושינוע אשר יכולות לספק את השירות הספציפי של אחסנת חומרים מסוכנים.

מכיוון שבתחום זה מוטלת עליכם אחריות רבה, חשוב לבחור בקפידה את החברה ממנה תשכרו את השירות ויש מספר קריטריונים שיכולים לעזור לכם בתהליך.

קריטריונים לבחירת חברה לאחסון חומ"ס

הקריטריון הראשון והמובן מאליו זה חברה אשר עומדת בכל דרישות החוק, כולל הקצאת שטח נפרד לאחסנת חומרים מסוכנים והתאמה של תנאי השמירה על פי קבוצת הסיכון של החומרים.

מלבד הוראות החוק יש גם הנחיות של המשרד לאיכות הסביבה ותקנים בינלאומיים, ויש לבדוק שבחרתם בחברה מקצועית ואמינה לאחסנת חומרים מסוכנים.

הקריטריון השני הוא לוודא שיש לחברה שטחי אחסון גדולים מספיק, כדי שהיא תוכל לתת לכם מענה זמין בכל עת ולהשכיר לכם שטח אחסון בהתאם לצרכים.

הקריטריון השלישי זה נושא האבטחה והשמירה על המחסנים. חומרים מסוכנים יכולים להיות מבוקשים לפעילות לא חוקית ואף לפעילות טרור, ומלבד הסכנה לפגיעה בחיי אדם, הם עלולים לפגוע גם באיכות הסביבה.

זו הסיבה שחשוב לבחור בחברה אשר דואגת לשירותי אבטחה ושמירה 24 שעות ביממה, כולל סופי שבוע וחגים. החברה צריכה לנקוט אמצעים כדי לוודא שהחומרים נמצאים בפיקוח והגישה אליהם מוגבלת לבעלים בלבד.

שירותים נלווים לצד אחסון חומרים מסוכנים

קריטריון נוסף לבחירה בחברת אחסון חומרים מסוכנים, הוא לברר האם ניתן לקבל במקום גם שירותים נוספים, שיכולים להיות לכם לעזר. במקרה של חומרים מסוכנים הדוגמה הטובה ביותר זה שירות הובלת חומ"ס ממקום למקום, באמצעות רכבים מתאימים וצוות שהוכשר והוסמך לביצוע המשימה.

חברת הרן שינוע מטענים בע"מ עומדת בכל הקריטריונים הללו. לחברתנו יש ניסיון רב בעבודה עם סוגים שונים של מטענים ומרכז לוגיסטי ענק המותאם במיוחד למטרה זו.

אנו מציעים לכם רמה מקצועית גבוהה לצד שירות אדיב ופתרונות יצירתיים, בהתאם לצרכים המשתנים של כל לקוח ולקוח. מעוניינים בפרטים נוספים? חייגו אלינו ונשמח לענות לכל שאלותיכם.

שתפו אותנו...

שתפו אותנו בפייסבוק
שתפו אותנו בטוויטיר
שתפו אותנו בלינקדין
שתפו אותנו בוואטסאפ

יש לכם את כל הסיבות לעבוד עם הרן:

שירות איכותי ואדיב – הצוות מקפיד להעניק יחס אישי, חם ואדיב לכל אחד מלקוחותינו. 

מקצועיות וניסיון של 25 שנים – לחברה ידע רב ויכולת להתמודד עם מטענים מסוגים שונים. 

אמינות ועבודה תחת תו תקן – החברה שומרת על כל התקנים והחוקים, לרבות הנחיות של המשרד להגנת הסביבה. 

שטח אחסון גדול ומותאם לפי סוגי מוצרים שונים – כל מחסן בעל ייעוד מיוחד ונשמרים בו תנאים הדרושים לאחסנה טובה של סוג הסחורות השמורות בו. 

גמישות ויצירתיות במציאת פתרונות עבור כל לקוח ולקוח – אנו גמישים לצרכים המשתנים של הלקוח ודואגים לספק לו את השירות הטוב ביותר בכל מצב.

דילוג לתוכן